Aquests últims dies he estat buscant fotos per un nou projecte, m’han fet pensar amb la història que tenen darrera cada fotos o el que et recorden, i buscant i remenat he trobat aquesta foto.
Aquí hi surto jo i tres amigues de la infància que encara ho son ara,de fet son quatre germanes però la més gran no surt a la foto, només mirant la foto he recordat el lloc on ens la van fer? les eres del poble, qui ens la va fer? la meva tieta .
No recordo quina edat teníem , però si coses com que sempre portava els genolls pelats i plens de tiretes , i lo be que ens ho passàvem fent cabanyes amb quatre fustes , enfilant-nos pels arbres o recollint tota mena d’animalons indefensos.
Crec que haure de fer alguna cosa d’scrap amb aquesta foto !!!
Bon cap de setmana!!!
2 respostes a “Fotos amb història”
Jo vull veure el que fas, que segur és una meravella!!!
Petonets!
Charo
jejeje, fan molta gràcia aquestes fotos!!! Tinc el mateixos records que tu de quan era petita a l’estiu…quina gràcia!