Categories
Scrapbooking

Cris & Daniel.

El tema reptes no es que em motivi en excés , però de vegades s’han de canviar els costums i començar a provar coses que no havies fet mai,  per tant participar en reptes.

Tot va començar amb el repte que va plantejar scrapaddictes i el super vídeo que va penjar l’Ana a la pàgina, em vaig llençar ràpidament a fer proves.

Primer vaig pensar en fer servir la tècnica del resist amb masking fluid, però els resultats no em van acabar de convèncer.

Finalment he fet servir la tècnica del resist amb embossing calent en blanc, i ho combinat amb aquarel·les, últimament les estic fent servir molt, i provant, provant al final m’he decidit per fer un mini àlbum , i de passada fer servir la meva nova enquadernadora .

En la decoració he fet servir papers de la col·lecció wanderlust i uns dels segells fets per la meva germana dels que us vaig parlar l’altre dia.

Aquí us deixo algunes pàgines , espero que us agradi!!!

Molt bona setmana!!!

22 respostes a “Cris & Daniel.”

Moltes gràcies pel comentari , gracies per la teva opinió Silvia !!!!

M’agrada molt!!! El resist amb aquarel.les super-xulo. El mini és una passada…

Moltes gràcies per participar al nostre repte, em fa molta il·lusió!!!

Petons!!!

Si s’asemblen a las de Anna Maria Wolniak , per que faig servir la tècnica que ella ens va ensenyar al curs que vam fer amb ella, pero només s’hi asemblen!!!

Els comentaris estan tancats.