Categories
Scrapbooking

Una tarda de Tardor.

Ja fa uns dies va ser la festa d’aniversari del meu nebot Sergi, va fer 7 anys i li van muntar una festa al parc amb pícnic i espectacle de màgia inclòs, va ser una tarda màgica i com que estem a la tardor, les fotos van quedar bastant tardorenques.

Volia fer una àlbum i volia fer-lo amb papers de Tardor, feia un temps que vaig comprar-ne uns de la marca october afternoon amb molts arbres i fulles , respiraven tardor i estaven destinats a aquestes fotos , queden molt ben integrats( pel meu gust ehh) .

L’ àlbum es d’estructura senzilla , 15 x15 amb alguna butxaca , les decoracions estan fetes amb paper de llibre vell , algun retall i alguna xapa també d’inspiració de tardor , a si  i unes garlandes antigues que no sabia on posar, aquí semblen fetes a mida pel àlbum.

La portada te lletres tintades amb tintes distress de diferents colors, tots de tardor i ja està , poca cosa mes .

Que tingueu una bona setmana!!

6 respostes a “Una tarda de Tardor.”

Qué maco t ha quedat l’àlbum!! Els papers son encertadíssims!! Un record preciós d ‘un dia preciós

Els comentaris estan tancats.